ღ♥ღThE mAd HaTtEr & BlOoMღ♥ღ ღ♥ღThE mAd HaTtEr & BlOoMღ♥ღ
درباره ما


ღ♥ღبه وبلاگم خوش اومدین....من بلوم نویسنده این وبلاگم....براتون اوقات خوشی رو آرزو میکنم....ღ♥ღ

پیوند روزانه

هواداران جانی دپjohnnydepp ミ♥ ミ
ترانه محبت
جانی گوگولی منه فقط
وبلاگ طرفداران جانی دپ و تيم برتون
Johnny-Depp
Johnny DepP Lover
بارش لبخند
j@cKsP@rrOw
Fleet Street-21
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


ღ♥ღThE mAd HaTtEr & BlOoMღ♥ღ

......
˙·٠●❤Dark Shadows❤●٠·˙
موضوع: <-PostCategory->

پشت صحنه:(اینجا رو یادتون میاد؟؟!)

پشت صحنه 2:

میگن این یارو پیره به نظرم یا باید جناتان فراید باشه یا بن کراس.....

همونی رو میگم که بین تیمی و بارناباسه......

داشت یادم می رفت که بگم این پیرمرده یه ماه قبل از اکران دارک شادوز مُرد.

تیم میگفت:((حتما خیلی خوش حال میشد اگه میدید فیلم چه جور شده و نقش خودش جانیه.

درواقع ما چیزی (شخصیتی) رو بازسازی کردیم که اون به شهرت رسونده بودتش...))

اینم یه عکس دیگه:

اینم از ترولا:

انگلیسی میفمین نه؟خب...زبون پایینی هر چی باشه انگلیسی نیستش ولی خیلی شبیهشه....

میتونین بفهمین یا اگه نتونستین بهم تو قسمت نظرات بگین تا براتون ترجمه کنم.....

اینم یکی دیگه:

بازم یکی دیگه:

راحتن فقط اینو بگم که اون HBC ینی هلنا بونهام کارتر....

رسیدیم به عکسای خنده دار!!!!!

قابل توجه ادوارد......

هر کی تونست پایینی رو ترجمه کنه!

و عکس پایینی هم به من حس خاصی میده....طوری که بدجوری به بارناباس بیچارگیم میاد.....

میخوام بزنم زیر گریه!!!!!!!!!!

پایینی هم جملاتش سادس...

این یکیشم خیلی سادس....

خب...اینم از چندتا سلسله وار دیگه:

اینم دو تایی از صحنه:

اولیش:

دومیش:

کسی میدونه این دختر پایینی کیه؟ مگی ویکی یا جوزت؟!

اینم که میبینین:نیازی به توضیح نیس....

اثر پایینی رو خودم شخصا تقدیم می کنم به تیمی جووووووووونم!(تیم برتون)

بیخیال اختلاف سنی مون!53-15=38

چیزی نیس!همش 38 ساله!

پایینی اثر ترکیبی من و تیمی هستش!مطمئنم که تیمی جون خوشش میاد......

کسایی که مثل من از نقاشی خوششون میاد،بفرمایین:

بارناباس کالینز به همراه مراحل نقاشی:

وسایل بارنی(بارناباس):

و:

هههههههه اینم از وصیت نامه ی بارناباس:

اینم که..........

از عکس پایینی نفرت دارم....بارناباس تو تیپ بابا کرم!!!!!!!!

حالمو به هم میزنه....

به نظرم اگه برای تبلیغ فیلم عکس پایینی رو بیشتر میدادن بیرون،شاید فروش بیشتری داشت!

شما چی فکر می کنین؟

اینم که دوباره به قول خودم بارناباس ترکیبیه!

خب....دارک شادوز 2 رو که یادتونه؟اگه یادتون نیست،رو لینک پایینی کلیک کنین...

themadhatter.loxblog.com/post/13/%CB%99%C2%B7%D9%A0%E2%97%8F%E2%9D%A4Dark%20Shadows%E2%9D%A4%E2%97%8F%D9%A0%C2%B7%CB%99.htm

خب....داستانو فهمیدین...البته اینو بگم که کسایی که بالا نرفتن،پایینو نمیفهمن....

به هر حال هر چی لازمتون بود من که گفتم....

بریتانی(دختر بارناباس و ویکتوریا)بزرگ شده....ولی از دست باباش ناراحته....(به خاطر خیانت پدرش به مادرش)

و حالا......

جولیا رو که میدونین؟خون آشام شده بود....

حالا دیگه بارناباسو ول نمی کنه!

(آخه بزارین اعتراف کنم و براتونم روشنش کنم.....کدوم یک از ما اگه جای جولیا بودیم حتی تو این شرایط،بارناباسو

ول میکردیم؟!)

تموم شد آپم....فقط اینو بگم که من عاشق خنده ی خاص بارناباس(یا جانی)تو همین عکسم...

به نظرم خیلی خاص می خنده!

این عکس هم زوم شده ی عکس سوم تو همین صفحه ی وبلاگمه!(اونجایی که دسته جمعی وایستادن!)

نظر یادتون نرهههههههههه!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط :ღ♥ღBlOoMღ♥ღ | لينک ثابت |دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:بارناباس کالینز,عکس های بارناباس کالینز,ادامه دارک شادوز,ادامه سایه های تاریک,ادامه سایه های سیاه,دارک شادوز,سایه های تاریک,سایه های سیاه,سایه های تاریک 2,سایه های سیاه 2,دارک شادوز 2,|



خوش آمدید

لینک دوستان

ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

jack sparrow

barnabas collins

sweeney todd

edward scissorhands

the mad hatter

willy wonka


آرشیو دفتر

آذر 1391
آبان 1391
مهر 1391
شهريور 1391


نویسنده وبلاگ :

ღ♥ღBlOoMღ♥ღ

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 41469
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

アリスがついてくるヨン★


Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com